Naše průzkumy jsou zábavné a snadno se vyplňují. Navíc si uvědomíte, co se Vám jako zákazníkovi líbí. Abyste se mohli zapojit, stačí Vám jakékoliv zařízení a přístup k internetu!
Stalo se Vám, že Vás výrobek nebo služba zklamala? Podělte se s námi o svůj názor a změňte to. A ještě si vyděláte!
Naše výzkumy můžete vyplnit z jakéhokoliv zařízení. Dělí Vás od nich pouhé kliknutí nebo dotek prstu.
Největší světové značky se nás ptají, co byste jako spotřebitelé změnili na stávajících výrobcích a jaké produkty by se Vám líbily do budoucna. Díky našim placeným průzkumům zjistíte, co jako zákazník očekáváte, vyděláte si a ještě nám pomůžete vylepšit celosvětový trh. Spolupracujeme se známými značkami ve více než 100 zemích světa. Pokud nám pomůžete, můžeme spolu vylepšit produkty i služby na trhu. Podělte se s námi o svůj názor a my se ujistíme, že Vás uslyší ti správní lidé.
Placené online průzkumy jsou z jedné strany určeny pro shromažďování informací, myšlenek a názorů potenciálního zákazníka, a z druhé straně je jejich úkolem umožnit jednoduchý a rychlý výdělek prostřednictvím internetu.
Průzkumy vám však poskytnou kromě výdělku mnohem víc:
Tyto důvody by měly stačit více než dost, abyste se ještě dnes zaregistrovali na TGM Panel.
Stránka TGM Panel byla vytvořena pro všechny lidi, kteří:
Pokud máte pocit, že alespoň jedna z těchto kategorií je přesně o Vás, TGM Panel je pro Vás. Neváhejte a začněte naše průzkumy dnes! Začněte hned teď!
Když se dostanete na naše stránky s průzkumy, můžete začít vydělávat peníze ihned.
Jak začít?
První krok – registrace na naší webové stránce. Vyplňte základní informace, zejména Vaši e-mailovou adresu, datum narození a pohlaví. Nezapomínejte, že uvedené informace musí být pravdivé – to zajistí snadný tok informací a vydělaných peněz. Můžete se zaregistrovat na webové stránce panelu tgmpanel.cz nebo na portálu respondenta portal.tgmpanel.com
We make it easy to earn cash online. Sign up with TGM Panel Czech today and fill out opinion surveys to earn money.
Druhý krok – potvrzení Vaší identity a registrace na webových stránkách. Na potvrzení zadaných údajů musíte kliknout na odkaz, který Vám bude odeslán na e-mail. Pokud nemůžete najít aktivační e-mail, nezapomeňte zkontrolovat složky Reklama a Spam.
To ensure that our emails go to your inbox and not to spam, please add to your contact list or address book.
Třetí krok vyžaduje několik minut Vašeho času na vyplnění profilu. Díky tomu Vám přidělí vhodné průzkumy, abyste neztráceli zbytečně čas na neefektivní výzkum. Mimo jiné vyplnění profilu Vám přinese body (každý bod si později vyměníte za peníze). Svůj profil můžete aktualizovat každých 6 měsíců.
Čtvrtý krok – počkat na průzkum. Když se objeví průzkum odpovídající vašemu profilu, dostanete oznámení na e-mail. Takže nikdy nezmeškáte možnost zvýšit svůj zůstatek na našem online panelu. Je to důležité kvůli tomu, že průzkumy po několika dnech (a někdy i několika hodinách) budou již neaktivní.
Pamatujte si, že neinformujeme o úplně všech průzkumech a některé oznámení se mohou ztratit v oceánu jiné korespondence, takže dobrým zvykem bude denně, například, při ranní kávě, přihlásit se nahttps://portal.tgmpanel.com – a zkontrolovat, zda jsou tam nové průzkumy na vyplnění (zda, tedy, máte možnost vydělat nějaké peníze on-line).
Můžete také dostávat upozornění na nové průzkumy prostřednictvím WhatsApp, Facebook Messenger nebo doplňků Chrome (průzkumy se zobrazí rovnou v telefonu nebo na boční straně obrazovky počítače). Tyto možnosti můžete zapnout (a stejně snadno vypnout) v nastavení Vašeho osobního účtu na https://portal.tgmpanel.com.
Pátý krok – vyplnění průzkumu. Nezapomeňte, že je třeba se zamyslet nad odpověďmi a odpovědět upřímně. Pamatujte si – Vaše práce s online průzkumy, Váš vklad v marketingový výzkum pro různé společnosti je velice důležitý. Na základě těchto průzkumů se dělají důležitá rozhodnutí, která mohou ovlivnit i Váš život. Nemusíte se obávat upřímně odpovědět, placené on-line průzkumy na našem panelu jsou zcela anonymní.
Po dokončení průzkumu můžeme zkontrolovat, kolik jsme vydělali. Panel TGM nabízí platbu za vyplněný průzkum v CZK a bodech (1 bod = 1 CZK). Pokud se zjistí, že nejste vhodným kandidátem na daný průzkum, dostanete 0.2 bodů za strávený čas (uzavřený průzkum, naplněna kvóta, jiný požadovaný profil respondenta atd.)
Šestý krok je nejkrásnější, protože zahrnuje přijetí platby. Nezapomeňte zkontrolovat minimální částku povolenou na převod. V případě Panel TGM se tato částka rovná 200 CZK na výplatu v českých korunách nebo 67 CZK v případě vyplacení bodů (některé průzkumy, v závislosti na klientu, jsou zaplacené v Kč, některé v bodech, které se později převedou na Kč).
Můžete také použít získanou částku na dobití svého telefonního účtu (pokud takový máte).
Další možnost je použít dárkové kódy Gcodes – více informací naleznete na adrese app.gcodes.com
Před první platbou musíte potvrdit své telefonní číslo – můžete jej přidat do svého profilu.
Je to jednoduché, že?
Čas strávený na cestě do práce, do školy, na setkání nebo na přestávku na kávu stačí na to, abyste snadno a příjemně vydělali peníze. Několik minut denně strávených na průzkumy zvýší zůstatek na Vašem účtu.
Ale jak najít placené průzkumy?
Průzkumy, kterých reklama vyskakuje během surfování na internetu, není to, co hledáme. Ty jsou zdarma, a nic nepřinesou, jen promarněný čas.
Pokud chceme vydělat na průzkumech, musíme najít důvěryhodný panel na výzkumy, který nám zaručí platbu za průzkum, který vyplníme. V poslední době se objevilo mnoho takových online portálů. Který bych si měl vybrat?
Měli byste samozřejmě vybrat ten, který se snadno používá, je čitelný a co je nejdůležitější, vyplácí peníze. Jako například TGM Panel! Doporučujeme Vám se zaregistrovat.
Klíčovým prvkem shromažďování údajů, které dávají převahu nad konkurencí, je výzkum trhu.
Takový výzkum se doporučuje v situacích se zvýšeným rizikem, když má dojít k důležitým rozhodnutím o podnikání. Mezi takové situace patří zejména:
Hlavním důvodem výzkumu pro podniky poskytující služby a produkty je zvýšit poptávku po nabízených produktech. Níže uvedené faktory jsou známé jako užitečné při získávání co největšího počtu zákazníků:
Existuje mnoho faktorů, které ovlivňují výběr výzkumné metody, jako například čas, který máme na shromažďování údajů, velikost výzkumné oblasti, finanční výdaje a cíl výzkumu.
Průzkum je jednou z nejpopulárnějších výzkumných technik. Díky jednoduchosti sběru dat a analýzy se stal základním nástrojem marketingového výzkumu.
Rozlišujeme několik typů průzkumů, které usnadňují výběr správné techniky na zkoumání problému a aspektů důležitých pro zákazníka.